torsdag den 20. oktober 2011

Been busy:)

Der gået noget tid,syntes det har været lidt svært at finde tid. Vi sover heller ikke for meget her i huset,så min energi var helt i bunden. Bare det snart sommer! Eller gad da godt vinde et par millioner og kom ud i varmen et dejlig sted:)
Nåh men jeg har været lidt kreativ i går og i dag, på trods den minimal energi, men når man vil gøre noget i kærligheds navn så har man pludselig lidt mere energi:)

Igår har jeg syet en dejlig lun vest til min datter. Kvalitet er måske ikke i top 10, men taget i betrækning at det ER min allerførste stykke jeg har syet,SÅ er den jo helt perfekt:)


Uglen er købt i stof-butik,kan ikke huske hvor, men den har jeg fået noget tid før min datter blev født.Men nu har den fundet sin plads og passer godt på lillepigen:)

Dagen i dag brugt jeg på at bruge penge. Og det er jeg god til hehe især når man ikke har så  mange:)
Men igen,det var lige det vi manglede og kunne sikkert ikke leve uden:) :







De fantastiske bogstaver fra Olgas Oldebørn. Ja, og så kom jeg til at købe sød elefanthue:) Blev fascineret at de fine farve og den praktiske af den hue er-det kan bruger inside out:)


Selv om solen trillede i himmelen, var det alligevel køligt, og det kan man blive påvirket af når man kigger tøj, ikke?:) Det ligesom, man skal aldrig handle mad når man er sulten:) Så golden rule:køb ikke lunt tøj kun fordi du ikke taget nok tøj på hjemmefra hehe:)
Anyways, i Salling var der minus 50 % på alle strømper, strømpebukser, benvarmere, tights...wwheeee somebody pinch me !:) Ja, hvad gør kvinden så?:)Hun køber stort ind!
Resultat:



Bare rolig, de strømpebukser jeg købt var helt almindelig sort og ikke grøn eller blå:) Men jeg har ellers overtalt mig selv at der skal mere farve på, så mine benvarmere i år bliver armygrøn(Hudson) og råhvid(Decoy). En fin "fletning" på de hvide benvarmere, den kan både sidde på sideben,forin eller bagepå. De kunne ellers se rigtig dejlig ud med army-agtig støvler...uhmmm ønsker ønsker :))

Om snart går turen ud i blæst. Nikita skal hentes og vi skal hygge med frugt,kiks og varm mælk.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar